Gå til innhold
Arkivverket

[#35141] God jul og godt nytt år til alle på Digitalarkivet.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Nilseng

Jeg håper alle får en strålende, bekymringsløs jul. Og så må jeg bare takke for all hjelp fra de som har engasjert seg i mitt slektsmysterium! Jeg er helt fersk i dette gamet, men du verden så spennende det er. Plutselig har mine forgjengere blitt personligheter, ikke bare navn på papiret. God jul, jeg har kommet for å bli i dette forumet.Hilsen Anne som skal feire jul i et fantastisk gammelt hus på Lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslaug Andersen

En riktig god jul og godt nyttår til dere alle! Takk for all hjelp jeg har fått! Det er fint å ha noen en kan spørre når en står fast! Hilsen Aslaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena Berg Nordli

Ei riktig koselig jul og et flott 2006 ønskes dere alle!Og 1000 takk for dette forum, og all hjelp jeg har fått i 2005! Juleklem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

- I dei dagarne let keisar Augustus lysa ut at det skulde takast manntal yver heile verdi. Dette var fyrste gongen dei tok manntal -Jula, det må vere den største høgtida av alle, for oss kjeldegranskarar. Gid jul til dykk alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Noregs tak ønskjer eg dykk alle ei riktig fredfull julehøgtid, og eg nyttar òg høvet til å takka for framifrå hjelp ifrå staben ved Digitalarkivet og ikkje minst dei mange dugelege brukarane av Debattforum. Kva skulle me vel gjort utan kvarandre?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Jeg ønsker alle ansatte og brukere på Digitalarkivet en riktig god jul og et godt nytt år. Hjertelig takk for all hjelp jeg har fått!Hilsen Barbara Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.