Gå til innhold
Arkivverket

[#35145] Bakermeister Fran(c)k i Trondheim


Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har indirekte fått ein førespurnad frå USA om denne familien i Trondheim. Grunnen er at sonen Anthon Martin fekk eit barn utanom ekteskap i Nord-Noreg like før han drog til USA med ei Prytz-jente, med slekt frå Løddingen. Den saka har eg funne ut av.Men no spør etterslekta i USA om nokon veit noko meir om Fran©k-greina, evt. Gram-slekta. Førebels er det ikkje mogeleg å finne kyrkjebøker på nettet som dekkjer dei turvande periodar. Men kan hende våre trødere veit noko meir om opphavet til slekta. Og skule nokon vera av denne slekta, kan dei kan hende få nye slektningar i USA gjennom nemnde A.M.F.Her er familen i ft1900 for Trondheim: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Jeg har i en årrekke fra 2001 til 2004 hatt kontakt med Jerry Franck, Minnesota, også om dette barnet, som tydeligvis var ønsket ikke å eksistere.Jerry besøkte Norge i juli 2004 og besøkte da de plassene på Kvikne og Innset, som han var blitt gjort kjent med.For tiden er jeg i tidsklemme, men finn frem til tema 7238 og 19605.Min Hjemmeside: http://home.online.no/~leskjervJeg har samlet det som hittil er gjort kjendt om slekten Franck og svarer gjerne på spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Jenssen

Jeg registrerer slekten Frank, for en bekjent av meg, som er etterkommer av Bernhard August Frank. Er interessert i alt tilgjengelig materiale, både nytt og gammelt. Har selv reg. giftemål og etterkommere av Bernhard August Frank. Hvis mulig mail meg på bijensse@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.