Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aase R Sæther

[#35161] Uønskt google, korleis får eg det vekk?

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Sikkert ein eller annan der ute som kan fortelje meg korleis eg kan løyse problemet..Eg får ikkje laga lenker for tida, fordi url-en (eller kva det heiter) ikkje viser. I staden for det lange feltet med ei adresse som eg kunne kopiere, har eg fått eit kort, tomt felt, midt i noke google-greier.Nokon som forsto problemet, og veit kva eg kan gjere for å kome tilbake til det gamle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest knut fasting

Hvis du bruker Internet Explorer kan du prøve å gå til Vis-menyen/Verktøylinjer og sjekke at Adresselinje er krysset av.; o}

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roger Sandtorp

Hei. Du kan jo stille data tilbake og få den som den var før. Gå på Start så programmer så tilbehør så systemverktøy så systemgjenoppretting og velger en dato der å setter data tilbake litt i tid. Dette gjelder for xp da. Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Kvien

Det er nok innstillingene dine som har blitt feil, så løsningen i (2) anbefales.Å tilbakestille systemet til en tidligere dato tror jeg ikke jeg ville prøve med mindre du er sikker på hva du gjør. Det enkle er ofte det mest effektive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Takk for tips, som rett nok ikkje hjelpte. Kva som eigentleg hjelpte, veit eg faktisk ikkje, men linja er på plass igjen. Så det var nok julegeita, endå ein gong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive