Gå til innhold
Arkivverket

[#35161] Uønskt google, korleis får eg det vekk?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Sikkert ein eller annan der ute som kan fortelje meg korleis eg kan løyse problemet..Eg får ikkje laga lenker for tida, fordi url-en (eller kva det heiter) ikkje viser. I staden for det lange feltet med ei adresse som eg kunne kopiere, har eg fått eit kort, tomt felt, midt i noke google-greier.Nokon som forsto problemet, og veit kva eg kan gjere for å kome tilbake til det gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Sandtorp

Hei. Du kan jo stille data tilbake og få den som den var før. Gå på Start så programmer så tilbehør så systemverktøy så systemgjenoppretting og velger en dato der å setter data tilbake litt i tid. Dette gjelder for xp da. Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok innstillingene dine som har blitt feil, så løsningen i (2) anbefales.Å tilbakestille systemet til en tidligere dato tror jeg ikke jeg ville prøve med mindre du er sikker på hva du gjør. Det enkle er ofte det mest effektive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Takk for tips, som rett nok ikkje hjelpte. Kva som eigentleg hjelpte, veit eg faktisk ikkje, men linja er på plass igjen. Så det var nok julegeita, endå ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.