Gå til innhold
Arkivverket

[#35192] Julehilsenene på oppslagstavlen kan ikke leses ?


Gjest Helge R. Naess
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Sei det. Eg har no voer innom ein god del, utan problem. eg vil i utgangspunktet tru det må vera innstillingsproblem hos deg. Ver elles merksam på at dei opnar seg i nye vinduago, men at desse heiter det same. Har du opna eit kort, og du prøver å opna eit nytt vil dette koma i same vinduaget som det førre, men utan at fokus nødvendigvis går til dette. Det kan difor henda at du må klikka deg inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Takker deg, Jan. Det er vel noe tull her hos meg, tror jeg. Jeg er f.t. her i Bergen hos prof. Trond Steihaug i Starefossen faktisk like over hodet på Statsarkivet i AArstadveien.....(Men jeg hadde faktisk den samme vanskeligheten hjemme i London). Det er Erlandsen-dokumentet jeg er særlig interessert i og var forbauset over at min venn Berit Knudsen hadde kunnet takke for det allerede... Such is life. Men ho er så flink, ser du.Jeg pröver her noen ukjente apparater, skal heller se på dette etter hjemkomst.I mellomtiden sender jeg deg og dine kolleger de aller beste ønsker for julen og det nye året.Beste hilsen og undskyld at jeg er litt mere personlig idag enn det som er lovlig i digitalarkivet ! Det er vel julestemningen..../ Helge Naess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Hallo Helge. Erlandsen-dokumentet finn du også under Lenke. Kanskje det går betre?Framleis god jul og eit godt nytt år øsnkjer eg deg frå Kalfarlien; ein liten spasertur frå Starefossen og du ser ned på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Næss

Fra Starefossen til Kalfarlien !'Ja du allmektige', som de sa i gamle dager, nå går det flott som det skal, jeg har ikke forandret noen 'settings' og nå får jeg opp både lenken du viser til (innlegg 4) og fra oppslagstavlen.Det er vel en ondsinnet 'julenisse' som har forvillet seg inn på PC'en ? Beste hilsen igjen. Helge N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.