Gå til innhold
Arkivverket

[#35209] Håkon Hansen frå Selje / Måløy til Amerika


Gjest Jan Sæthre
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Sæthre

Håkon Hansen er son av Hans O. Aardal og Elise Pedersdatter og må vere fødd etter 1900 sidan han ikkje er oppført i FT for 1900 Lenke Han har og ei søster Marie som eg ikkje finn. Både Håkon og søstrene Petra og Marie utvandra til Amerika. Petra og Marie kom seinare tilbake til Norge og skal vere gravlagde i Bergen. Håkon veit vi ikkje noko særleg meir om, bortsett frå at han skal ha hatt iallefall to døtre - den eine ved namnet Beverly. Far til Håkon - Hans O - er oldefar til kona mi. Er det nokon som har opplysningar og Håkon, og også oppl. om Petra og Marie?Jan Sæthre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Finner følgende registrert i 'New York Passenger List Record': Name: Haakon AardalArrival Date: 13 Jun 1935Estimated Birth Year: abt 1902Age: 33Gender: MalePort of Departure: Southampton, EnglandPlace of Origin: NorwayShip Name: BremenPort of Arrival: New York, New YorkNativity: ScandinavianLine: 13Microfilm Serial: T715Microfilm Roll: 5656Page Number: 51Friend's Name: Miss. P AardalPort Arrival State: New YorkPort Arrival Country: United StatesBirth Location: NorwayBirth Location Other: Maloy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det er mulig at det er han som er registrert som død her (SSDI):Name: Haakon AardalSSN: 132-01-7271Last Residence: 08753 Toms River, Ocean, New Jersey, United States of AmericaBorn: 30 Nov 1901Died: Sep 1974State (Year) SSN issued: New York (Before 1951 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg finner også denne dødsregistreringen. Vet du om Petra døde i Oslo?Name: Petra Aardal SSN: 126-22-3553 Last Residence: 703 (U.S. Consulate) Oslo, Norway Born: 10 Feb 1895 Died: Apr 1973 State (Year) SSN issued: New York (Before 1951 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

I 1930-Census, District 561, Manhattan, New York City, - 44/46 East 68th Street finner jeg Petra Aardal, 35 år gammel, 'servant' født i Norge, immigrerte i 1927, jobber som 'maid' hos en Carl Michael H. Friedsam, - en 'kakse' med en bolig vurdert til hele 300 000 USD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Petra var i Norge en tur i 1936, - Petra Aardal, 41 år gammel, reiste fra Bergen med 'Stavangerfjord' og ankom NY den 18. sept. 1936. Adressen i NY var da 934 Lexington Ave. Hennes søknad om amerikansk statsborgerskap var blitt innvilget den 19. nov. 1934 av 'Distr. Court, Southern Distr., NY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Takk til Arne. Her var det mange nye opplysningar, og eg ser straks at eg må finne ut av fleire kilder å søkje i. Kvar finn eg t.d. 'New York Passenger List Record'?, og kva er 'SSDI'. Reknar og med at 'State (Year) SSN issued: New York (Before 1951 )' er ei slik kilde (?). Når det gjeld spm om Petra kan vere død i Oslo (innlegg 4), så må eg sjekke dette nærare med andre.Helsing Jan Sæthre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje den samme Haakon Aardal i Ellis Island Records. Legg merke til at fornavnet er feilskrevet 'Naakon':First Name: NaakonLast Name: AardalEthnicity: Scan, NorwegianLast Place of Residence: Date of Arrival: Dec 02, 1923Age at Arrival: 22y Gender: MMarital Status:Ship of Travel: Gunnar HeibergPort of Departure: Sydney, N.S.ndManifest Line Number: 0015Etter dette er han født ca. 1901.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt en titt på originaldokumentet hvor navnet er korrekt skrevet, Haakon. Han ser ut til å være mannskap ombord, og gikk ombort i Bergen den 31.9.1923. Stilling ombord S.O. hva nå det betyr. Sydney, N.S. står for Sydney, Nova Scotia som er stemplet på dokumentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner at han skal ha hatt en datter, Beverly. Da er dette kanskje en kandidat:Beverly J. Aardal død 1998 Linn, Oregon.Desverre har jeg ikke abonnement på Ancestry.com hvor du kanskje kan få mer detaljer på hennes SSDI (Social Security Death Index lists).Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Til Jan ang. (7): Eg innbillar meg at New York Pass. osv er ein CD med namna på innvandrarar til USA.SSDI er ei slags liste over døde i USA etter ca. 1950(-60?), visst du bestiller eit SSDI kort får du som oftast vita namna på foreldra til den døde, og kvar han/ho arbeida/budde då kortet vart registrert.Issued New York tyder at han vart registrert i NY før 1951.Visst du bestiller eit slikt kort må du venta i nokre mnd. før det kjem til deg. Her kan du søkja opp den du leitar etter: http://ssdi.genealogy.rootsweb.com/Visst du veit f.dato eller andre detaljar kan du gå inn på 'advanced search' og sleppa å få opp alle som heiter Gustav Olson(det er mange :-), det er ein eg har leita etter).Det som er det enklaste er å forsøkja å få tak i ein nekrolog(obituary), den inneheld ofte svært interessanne opplysningar.Vonar du fekk svar på nokre spm. men kanskje det dukka opp nye :-)Lukke til!! Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-)Eg kom til å tenkja på at eg 'kjenner'(det er ein eg har hjelpt med å finna slekt frå Norge) ein i Oregon, eg kan spørja han om han kan finna nekrologen til Beverly?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Aardal var neppe pikenavnet til Beverly. Hun var gift med en Wesley Wayne Aardal. Sakset fra U.S. Veteran Cemetries:Name: Beverly Joyce AardalVeteran's Rank: TMV3Branch: US Navy Relation Name: Wesley Wayne AardalRelationship: WifeLast known address: 11800 Se MT. Scott Boulevard Portland, OR 97266Birth Date: 6 Sep 1926Death Date: 14 Aug 1998Interment Date: 21 Aug 1998Cemetery: Willamette National CemeteryBuried At: Section D Site 1462-ACemetery URL: http://www.cem.va.gov/nchp/willamette.htmRelationship Notes: Wife of Aardal, Wesley Wayne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Takk for stort engasjement. Dette var mange nye innspel som eg må sjekke opp mot opplysningar frå 'kjendtfolk'. Dersom både Tor (8) og Arne (2) har rett, må Haakon ha reist til Amerika i 1923, så reist tilbake til Norge ein gong og så til Amerika for andre gong i 1935. Fødselsåret kan stemme. Når det gjeld Beverly som Tor (10) viser til, så er nok ho for gammal. Ho bør finnast med pikenamn Aardal dersom det skal vere den rette. Eg har høyrt at ho kanskje er fødd i 1940-1945.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon Elias Andreas Hanss. Aardal ble født på Skram 30.11.1901. Dette finner du i Digitalarkivet, Døypte i Sogn og Fjordane - prestegjeld id. er lik 1441, far bustad: Skram etc.. Det er vel derfor liten tvil om at dette er den samme som Arne Solås fant som død i New Jersey.Ja, jeg så at Beverly måtte være feil, men da hadde jeg allerede trykket på knappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Tor (15). Fann og no Haakon fødd / døypt i Selje. Hadde ikkje søkt der før sidan det i overskrifta til basen står døypte 16?? - 1895, og eg visste at han var fødd etter 1900.Jan Sæthre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.