Gå til innhold
Arkivverket

[#35258] Utvandring til Amerika mellom 1887 og 1906


Gjest Bjørn Tore Fremgården
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Tore Fremgården

Jeg søker etter noen som har gode kontakter i Amerika. Dette i og med at jeg letter ette aner i Amerika. Dette på noen som reiset mellom 1887 og 1906. Det jeg er ute etter er gode web-sider,og kontakter i USA som forsker på norske aner,både i USA og i Norge.Dette spesielt de som dro med linje:ANGELO til New York den 16.feb 1900 fra Oslo. Båt: MONTEBELLO til Wisconsin den 16.mars 1906 fra Oslo. Båt: ROLLO toMERRILAN den 27.mai 1887. mvh. Bjørn Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Forsøk tema 13700 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=13700&sok=de+umulige&startnr=&antall=&spraak=>LenkeJeg får ofte hjelp av andre; men har også heldigvis vært i stand til å være hjelper selv.Jeg - og helt sikkert mange andre vil gjerne forsøke å hjelpe deg også; men: Det anbefales på det varmeste at du forsøker litt selv først!Det er utrolig morsomt å lete selv. Spør gjerne om råd og tips etterhvert. Ved å følge rådene du finner ovenfor bør utgangspunktet være godt.Ofte vil du oppleve at for å komme i dybden trenger du tilgang til ancestry.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.