Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Steinar Olsen

[#35285] lebesby, med grener mot Lyngen?

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heisøker etter en Ellen Solveig Olsdtr f. ca 1895 i Lebesbye, som ble gift ca 1920 med en Einar Peder Einarsen, (hans familie er spurt om her før)Lebesby er etter det jeg vet under Tana, men hun er ikke å finne i Tana kirkebok verken på RHD eller i de skanna kirkebøker.Jeg tror det er henne som er funnet her:1900 Kommune: Lebesby Kommunenummer: 2022 Navn på bosted: Gussanjarg Antall personer registrert på bostedet: 8 --------------------------------------------------Navn Familie-stilling Sivil-stand Yrke Fødselsår Fødested EtnisitetOle Monsen hf g Fisker og Gaardbr. S 1850 Lyngen Tr lf Elen Josefsdatter hm g 1858 Lyngen Tr lfOle Olsen s ug Fisker 1881 Lyngen Tr lfMartine Olsdatter d ug Tjenestepige datter 1885 Lebesby lfAnna Olsdtr d ug Datter 1888 Lebesby lfBeret Olsdtr d ug Datter 1891 Lebesby lfMons Olsen s ug Søn 1894 Lebesby lfElen Olsdtr d ug Datter 1896 Lebesby lfKan noen bekrefte eller avkrefte dette. PS Kan opplyse at Einars familie og forgrener seg til Lyngen.Ole Monsen er f. 5/2 1860 i Kåfjord i Lyngen.Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heidette ble trolig noe uklart.det parret jeg ønsker opplysninger om erEinar Peder Einarsen f. 27101890 - d. feb 1984gift ________ sted _______Ellen Sophie Olsdtr f. ca 1895 Lebesby av foeldre ?Steinarde fikk minst en datter kaltIda Solveig f. 1834 d. 1989

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.