Gå til innhold
Arkivverket

[#35350] Johanna Antonsen (Trondsen) f. 1909


Gjest Renate Sandvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Renate Sandvik

Alt jeg vet om henne er hennes navn, at hun ble født i 1909 og døde i 1984, at hun var gift med Toralf Trondsen (f.1903) og navnet på hennes foreldre. Moren het Karoline og faren Adolf Antonsen (faren hans skulle visstnok være Anton Pedersen), fødselsår ukjent.Kunne noen hjelpe meg videre ville det vært helt supert!På forhånd en stor takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er omtrent umulig når man ikke aner hvor i landet dette var.Vet du i hvilken landsdel hun ble født, eller hvor hun bodde som gift og hvor Toralf var fra, for å begynne med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renate Sandvik

Er ikke sikker på hvor Johanna kommer fra. Det eneste jeg vet er at datteren hennes Randy Trondsen ble født i 1934 i Bodø.Men tusen takk for svar så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det hjalp en masse. Det skal ikke så mye til mange ganger pluss en del flaks.Skannede kirkebøker: Bodø 1920-34 (klokkerbok): Ekteviede 1934, s. 83, nr. 43: Toralf Kristian Trondsen, møbelsnekker Bodø, f. Bodø 20/10 1903, konf. Bodø 1918, far maskinist Theodor Trondsen, ble gift 15/10 1834 Bodø med Johanna Magdalena Antonsen, serveringsdame Gildeskål, f. 30/3 1909 Gildeskål, konf. Gildeskål 1924, far gbr. Adolf Julius Antonsen. Forlovere: løsarb. Harald Johansen Bodø, gbr.sønn Bergetor? Olsen Gildeskål. Tillyst 12/7. Ikke beslektet.Datterens fødsel i Bødø fant jeg ikke da de ikke viser den selv om den står som filmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renate Sandvik

Takk takk! Du har vært til kjempestor hjelp! :)Nå har jeg kommet meg helt tilbake til Karoline Larsdatters foreldre, Lars Bostrøm f. 1832 og Katrine Margrete Dorthea Abrahamsdatter f. 1829 i Arjeplog, Sverige. Har også funnet Katrines foreldre, Abram Jonsson og Helena Johanna Jansson(?).Vet noen hvordan man skal gå fram når man skal søke etter slekt i Sverige/andre land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.