Gå til innhold
Arkivverket

[#35355] Iver Angel Jorgensen Sandnes Rogaland 1900


Gjest Margaret Miller
 Del

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

Iver Angel Jorgensen f. 1872 Velfjord Nordland g. 1895 Jette Josefine Magdalene Rasmusdtr. f. 1875 Bronnoy Nordland. De hadde barna Christine Johanna 1897 og Rudolf f. 1899. Flyttet til Sandnes Rogaland 1898. Hva ble av dem? (for Bronnoy Bygdebok). Har ingenting for dem etter 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Grete Jøraas

og her flytter de fra Sandnes; de lengtet vel tilbake til Brønnøy og Nordland..? (jeg sitter her og ser på teglverket han arbeidet på i Sandnes. I dag er bygget et meget sjarmerende hotell med navnet Gamlaværket. anbefaler deg og sjekke hotellet på internett!!)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Takk Grete. Dette var meget hjelpsom. Familien reiste til Amerika og jeg finner dem i Marinette Wisconsin i 1910 med alle 3 barn. Men Iver er gift for (tredje?) gang! Jeg finner ikke familien i 1920. Han kalte seg Iver Jurgenson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.