Gå til innhold
Arkivverket

[#36274] Aslaug Margaret Haug, f. 1911, Toten - oppslag i Sveriges dødbok


Gjest Ronny Folkvord
 Del

Recommended Posts

Gjest Ronny Folkvord

Er det noen som har tilgang til Sveriges dødbok som kan gjøre et oppslag for meg ?Det gjelder dødsfallet til Aslaug Margaret Haug. Hun ble født på Toten i 1911 og bosatte seg i Sverige. Hun ble gift med en Johan Haug, og etter det jeg har hørt, døde hun i 1967.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei. Er du sikker på navn osv ? Kan ikke finne noen Aslaug Margaret Haug. Når jeg da går over til å søke på bare Aslaug født 1911 finner jeg et par som er født i norge 1911, men dødsåret stemmer ikke i det hele tatt. Søker jeg på bare Margaret f 1911 finner jeg ingen. Aslaug Margaret f 1911 gir ingen. Etternavnet Haug f 1911 gir heller ingen.Har du noe annen info? Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!Har du den nye eller den gamle CD-en med dødsfall, Anne Lene? Selv har jeg bare den gamle, og der mangler jo mange navneopplysninger for både 1950- og 1960-tallet. Heller ikke på den nye er alle navneopplysninger ført inn, så det kan jo være at hun skjuler seg bak en av de navnløse. Dette var bare en tanke...Hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Det er nok den nyeste jeg har. Den går t.o.m 2003. Nå har jeg søkt på mange varianter av opplysningene til Ronny. Uten resultat.Det nærmeste jeg kommer er en Aslaug Jorun Marie Klasson 1911-1979. Det stemmer jo overhodet ikke med infoen som Ronny har.Så det er vel som du sier Marius at det er en del opplysninger som er ført inn. Hilsen anne lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Folkvord

Det jeg vet om henne er at hun ble født utenfor ekteskap 13.3.1911. Foreldrene var Marius Hansen Fredsvold og Albertine Marie Kristiansen. Aslaug vokste opp hos moren, og stefaren Aksel Sjøblom. Har hørt at hun giftet seg med en Johan Haug. Hun kan altså hete Aslaug Kristiansen, Fredsvold, Sjøblom eller Haug...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjen. Nå har jeg søkt på navnene med alle tenkelige søkevariasjoner på etternavn og fornavn, men beholdt fødselsår 1911. Jeg finner ingen ting i det hele tatt som kan stemme eller være i nærheten av den du søker.Til slutt tok jeg vekk fødselsåret 1911, lot det stå åpent. Igjen med alle tenkelige søk.Det er ingen som er i nærheten av å stemme med den du søker. Jeg fant en Gislaug Margaret Sjøblom 1916-2001. Men hun stemmer jo heller ikke med hverken døds eller fødselsår.Så desverre så ser det ut som om sveriges dødbok ikke gir deg noe svar. Men, jeg søker gjerne igjen om det skulle være noe nytt. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.