Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

[#36395] Vigde i Bergen 1951 (Blomberg)

Recommended Posts

BLOMBERG, Martha (1915-1997) og EGGUM, Norvald (1914-1999) skal vera gifte i Bergen i eller nær 1951.Er det mogeleg å finna den nøyaktige vigselsdatoen?Går det fram kva som var farsnamnet til Martha?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Eg kan ikkje finne paret i kartoteket til Bergen folkeregister, og dei er heller ikkje å finne i adresseboka frå 1958.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dei ikkje er å finna i Bergen på denne tidi, må dei, so vidt eg har forstått, ha butt på Laksevåg. Er dei å finna der?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Elin H. Skibenes

Du finn Martha som døypt i Årstad mini.bok, 1914-1919.Slår du opp på døypte 1915, finn du henne nederst på side 22. Fødselsdatoen hennar var å finna på gravsteinen: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnulf Pedersen

Ifølge Lokalveiviseren for Bergen 1988 bodde Martha og Norvald Eggum i Kringsjåveien 31. Dette er på Laksevåg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Elin og Arnuilf for dei siste innleggi. Eg har i dag leitt fram fødsli til Martha og fått den opplysningi ''på plass''! No er det berre vigsli som står att...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Rindedal

Jan Eggum har kanskje hemmelig tlf.nr ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive