Gå til innhold
Arkivverket

[#36395] Vigde i Bergen 1951 (Blomberg)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

BLOMBERG, Martha (1915-1997) og EGGUM, Norvald (1914-1999) skal vera gifte i Bergen i eller nær 1951.Er det mogeleg å finna den nøyaktige vigselsdatoen?Går det fram kva som var farsnamnet til Martha?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Eg kan ikkje finne paret i kartoteket til Bergen folkeregister, og dei er heller ikkje å finne i adresseboka frå 1958.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dersom dei ikkje er å finna i Bergen på denne tidi, må dei, so vidt eg har forstått, ha butt på Laksevåg. Er dei å finna der?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Du finn Martha som døypt i Årstad mini.bok, 1914-1919.Slår du opp på døypte 1915, finn du henne nederst på side 22. Fødselsdatoen hennar var å finna på gravsteinen: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin og Arnuilf for dei siste innleggi. Eg har i dag leitt fram fødsli til Martha og fått den opplysningi ''på plass''! No er det berre vigsli som står att...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.