Gå til innhold
Arkivverket

[#36402] Kristian Larsen Rindalshagen.Vingrom & Anne Engebrektsdatter Hoff-S.Fåberg


Gjest Kari Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Hagen

Står fast med disse 2.Noen som vet noe ? Kristian Larsen (Født 1849-Abt.1910 ) (bosatt Rindalshagen.Vingrom)Anne Engebrektsdatter(født Hoff-Søndre.Fåberg ?)Barn:-Sina Kristiansdatter (1880-) Gift:Hans Kristian Haraldsen Brusveen-Ludvik Kristiansen Nyseth (Født Hoff-Nordre.Fåberg 24 jan 1885) Gift:Olga Marie Petersdatter fra Biri-Ingvald Kristiansen Hagen (Født Rindalshagen.under Rindal i Vingrom. 11 mars 1887) gift : Kari Hansdatter Martinsen (datter av Møller Hans Martinsen.)-Karl (Født ved Rindal 14 juli 1889.) gift : Ragna Torsteinsdatter Jevne 1913Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan pedersen

hei Kari ! Iflg. Anectry : Kristian Larsen f 1849 gift 1880 i Lillehammer Kirke med Anne Engebretsdtr Far til Kristian :Lars Christensen far til Anne :Engebret Torgersen Dette hjelper kanskje noe ??? Jan.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Kari Hagen

Hei Mona.Takk for responsen i januar, beklager sen tilbakemelding.Tror jeg er på rett vei med foreldre til Anne, men legger inn eget innlegg med spørsmål om dem senere.Kom ikke lenger med søket mitt etter Kristian Larsen, f. 1849.Finner ikke ut av hvor han var født og bodde før han giftet seg, og frem til første barn, Sina, blir født i 1880.Er det noen der ute som kan hjelpe meg?På forhånd takk!Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.