Gå til innhold
Arkivverket

[#36406] Olina Nils,, fødd i Fjell, Hordaland, ca 1857 - nokon som kjenner til henne?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Kan nokon identifisere denne kvinna frå folketellinga i Bergen 1891 LenkeEg finn henne død i Bergen i 1893, men skulle gjerne visst meir om bakgrunnen hennar. Dei ser ikkje ut til å vere vigde i Bergen (Nils gifter seg med ei ny Olina i 1894).På førehand mange takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Kanskje denne? LenkeOline Nilsdatter, født 22 Apr 1856, døpt 19 May 1856, Fjell, Hordaland Foreldre: Nils Pedersen & Gjertrud AndersdrBatch Number: C428933 Source Dates: 1847 - 1877 Film or Fiche Number: 278058 Collection Details: Fjell; Den Norske KirkeJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Takk for at du minte meg på Familysearch. Der fann eg vigsla til Nils og Olina i 1878 - då heiter ho brått Olsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Hallo Aase eg trur du skal satse på at første kona til Nils heiter Oline Olsdatter. Hennes navn er ved to dåper også Oline Olsdatter. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=doep1816&gardpostnr=27345&merk=27345#ovre>Lenke Lenke Det er nok i folketellinga at navnet er feil.Her nok rette Oline født Lenke og her finner du Oline i 1865 Lenke Den Oline du viser til i 1865 døde på Ebbesvik i Fjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, du har nok rett i det med Olsdtr. Når det blir brukt Nilsen i folketellinga, og også ved død Lenke så er det nok heller mannen sitt etternamn som er teke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.