Gå til innhold
Arkivverket

[#36410] Toldnes slekt


Gjest Ann-Carin Bøyesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Carin Bøyesen

Ole Olsen Lønnemsplass Toldnæs, født 1831 i Sparbu ble i 1858 gift med Ingeborg Anna Andreasdatter Toldnæs, født 1830 i Sparbu. De bodde i Strandgaten, Steinkjer og fikk 4 barn: 1. Anton Olaf Olsen Toldnæs, født 1859 i Sparbu 2. Ingeborg Dortea Olsdatter Toldnæs, født c 1860 i Steinkjer 3. John Odin Olsen Toldnæs, født c 1862 i Steinkjer 4. Anna Mathilde Olsdatter Toldnæs (min oldemor) født 12 nov 1874 i Steinkjer, død 6 jul 1954 i Trondheim. På FT 1900 fant jeg at John Odin var bygningssnekker og gift med Ingeborg. Familien bodde i Kongens gate 23? i Steinkjer og fikk barna: a. Birger, født 1889 b. Olai, født 1891 c. Ingrid, født 1893 d. Vilhelm, født 1896 e. Aksel, født 1897 f. Hans, født 9. des 1899Jeg søker opplysninger om alle disse personene, foruten Anna Matilde. Ta gjerne kontakt med meg direkte på e-mail ettersom noen av disse personenes etterkommere kan være nålevende: ancabo@online.noMvh Ann-Carin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.