Gå til innhold
Arkivverket

[#36418] Kirkebok for Aurskog og Blaker 1868


Gjest Øyvind Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Pedersen

Jeg leter etter en Kristian O Tangen som er oppført i folketellingene i Kristiania som født 29.5.1868. Jeg har funnet en Kristian Olaussen på Tangen gård under Kjølstad gård men han er født 29.6.1868, er det noen som har tilgang til kirkeboken for Aurskog og Blaker for dette tidsrommet som kan kontollere om dette er en å samme person eller om det faktisk er født 2 personer med nøyaktig 1.mnd mellomrom.Mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Hofsødegård

HeiAurskog kirkebok Mini 7, kort 10/12, side 328 no 29 Kristian, født 29 mai, døpt 5 juli i Blaker k. Foreldre: Olaus Andersen, Karen Andersd. Tangen u KjølstadMai kan være litt utydlig i kirkeboka.MEN I Aurskog KLOK II 1, kort 2/4, side 42 no 29 Kristian, født 29 mai, døpt 5 juli i Blaker k. Foreldre: Olaus Andersen, Karen Andersd. Tangen u KjølstadMvh DagH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Pedersen

Takk for hjelpen, hvis jeg har forstått deg riktig så finnes det ingen Kristian som er født 29 Juni, da får vi vel gå ut ifra at bygdeboken er feil.Takk Igjen Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.