Gå til innhold
Arkivverket

[#36431] Feil i Skanned Krk.bok, S&F, Førde/Vevring


Gjest Bernt Jenssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bernt Jenssen

Til rette vedkommende. For Sogn og Fjordane, Førde/Vevring pr.gj. periode 1913-1940. Når jeg slår opp denne boka, så får jeg opp: Innholdssider: Fødte og Døpte 1903-1940. Når jeg klikker meg inn på første bilde så får jeg opp Døde fra 1908! Denne boka inneholder kun døde! I feltet i venstre side i Innholdssider, er det skrevet: Sogn og Fjordane. Førde/Vevring. Kirkebok E2. Periode 1913-1940. Merknader: 3-60 Døpte 1913-1940. Dette stemmer ikke på noen måte. mvh. Bernt Jenssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Huff, ja her ser det ut til å ha skjedd en feil under indekseringen. Jeg skal se om dette lar seg ordne før helgen.Tusen takk for meldingen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Feilen er rettet. Det har skjedd en sammenblanding av kirkebok E2 og E3. Foreløpig står det fremdeles Sogn og Fjordane. Førde/Vevring. Kirkebok E2. Periode 1913-1940. Merknader: 3-60 Døpte 1913-1940 på kirkeboken, men den inneholder kun dødslister. Det korrekte skal være E 3 1908-1940 02 Vevring sokn. 3-33 Døde 1908-1940 Dette er registerinformasjon så jeg vet ikke hvor raskt det lar seg rette opp.Jeg vet ikke når dåpslisten for samme område blir ferdig indeksert og tilgjengelig på nett. Du får bare følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.