Gå til innhold
Arkivverket

[#36446] Problem med søking


Gjest Haavard Hjorteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Haavard Hjorteland

får så opp lista med alle Georgane i dei forsjellige fylkene. Viss jeg da klikker f.eks link for Akershus får jeg opp blank side med dette på toppen:Databaseveljar | 1801 | 1865 | 1875 | 1900 | Skanna kyrkjebøker | Søk feil Det var slik for en måned siden sist jeg var inne og prøvde, har prøvd alle 3 PCene i heimen, og både IE og Mozilla Firefox, slådd av brannmur, Pop up Blocker og hele pakka. Noen som hvet hva som skjer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Hjorteland

Meir problem, her er HEILE teksten eg skreiv inn: Jeg har problemer med globalt søk i databasene. Jeg velger f.eks. 1900 tellingen. Førenavn lik Georg , får så opp lista med alle Georgane i dei forsjellige fylkene. Viss jeg da klikker f.eks link for Akershus får jeg opp blank side med dette på toppen:Databaseveljar | 1801 | 1865 | 1875 | 1900 | Skanna kyrkjebøker | Søk feilDet var slik for en måned siden sist jeg var inne og prøvde, har prøvd alle 3 PCene i heimen, og både IE og Mozilla Firefox, slådd av brannmur, Pop up Blocker og hele pakka. Noen som hvet hva som skjer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ingen av dei innstillingane du har rørt spelar noko rolle. Derimot gjer cookies (informasjonskapslar) det. Du må godta cookies. Grunnen til det er at for at du skal kunna føreta totrinns søk må programmet mitt ha ein måte å identifisera deg på. Det skjer ved cookies. Når du søkjer etter Georg skjer to ting; lista over fylke blir sendt til deg, medan ei liste over kven som er funne bli lagra hos meg. Når så du ber om å få sjå Akershus må programmet mitt vita kven du er, rett og slett fordi det er dusin av folk som kan ha gjort landsomfattande søk sidan du gjorde det. (me har opptil 10 søk i sekundet). Denne idnetifikasjonen ligg i ein cookie som eg sender til deg og som eg ber om å få attende når du ber om Akershus, for å sjå kven du er. Når du nektar meg å leggja cookies på maskinen din har eg ingen måte å vita kven du er og dermed blir det feil. Så slå på cookies. I IE Verktøy, Alternativer for Internett, Personvern og eit styke nedover med glidebrytaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Hjorteland

Takk, det fiksa problemet med å setta Privacy på Medium setting i Internet Explorer, eg burde ha skjønt det. Men Mozilla lurte meg litt. Eg hadde instillingane OK der, men når eg sletta cookies og restarta var det OK.god helg, Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.