Gå til innhold
Arkivverket

[#36474] Storhertug Johan Orth von Toscana(Italia) hvem var han?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har søkt på internett etter denne personen. Uten resultat.Kanskje jeg har stavet feil? Hvem var han?Er en Hugo Køhler identisk med denne storhertugen ,og var han nevø av Keiser Franz Josef? Hugo Køhler skal visst være begravet i Kristiansand.Kjenner noen til denne person.Det er for meg et stort mysterium.Takk for all hjelp.Johan Orth skal visstnok være sønn av Ferdinand(storhertug av Toscana)Italia. Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Jan Frode Johansen

Ettersom jeg nå har arbeidet mye med denne saken i ca 1/2 år nå har jeg funnet mange nye ting vedr.Køhler.De som er intressert i å lese om saken kan gå inn på http://uk.groups.yahoo.com/group/slektifokus/ . Jeg har ikke hatt så mye aktivitet på denne side i det siste men du kan lese endel intressanne ting jeg har lagt ut på nettet.Jeg kan forøvrig opplyse at jeg har kommet i kontakt med flere etterkommere av Køhler og det blir en helsides reportasje om saken i avisen Fædrelandsvennen med det aller første.Siden jeg egentlig har avsluttet diskusjonen etter eget ønske her på DA så går jeg ikke inn på de ulike problemstillinger her.De som er intressert eller har opplysninger om Køhler kan kontakte meg privat på e- mail: jafjohan@start.no Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jan Frode Johansen

Jeg er intressert i tips vedr. litteraomkring Johan von Toscana og Keiserfasmilien Franz Josef,samt kronprins Rudolf.Har du noen gode tips? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jan Frode Johansen

Har noen kjennskap til hvbilke offentlige institusjoner i Tyskland/Østerrike jeg bør kontakte for å finne ut om Hugo Køhlers utreise i 1882 til Sverige fra Tyskland? Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.