Gå til innhold
Arkivverket

[#36488] Midtlyng/Solemsmo


Gjest lindis Rokstad
 Del

Recommended Posts

Gjest lindis Rokstad

Er det noen som kjenner til familie med etternavnet Midtlyng og Solemsmo. Av fornavn Har jeg Jon Midtlyng f mellom 1900-1920. og Anna Solemsmo F mellom 1910- 20. Jon og Anna fikk flere barn ,blant annet Hanna Rachel f 1939.Lindis Rokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis Rokstad

Hei. Sør-Trøndelag. Hanna er født i Sør-Trøndelag. Jon døde på 1980- 90 tallet. Midtlyng er jeg ikke sikker på hvor kommer fra om det er Gaular i Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis Rokstad

Hei. Sør-Trøndelag. Hanna er født i Sør-Trøndelag. Jon døde på 1980- 90 tallet. Midtlyng er jeg ikke sikker på hvor kommer fra om det er Gaular i Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Nerbu

Høres unektelig ut som Orkdals/ Meldals - navn begge to. Midtlyng finnes det i hvertfall flere familier av i dette distriktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Søkte etter gården Sol... i 1900 og fant Solemsmoen i Meldal STL og Solumsmoen i Grong NTL.Midt-Lyng finnes mange steder, også som etternavn, Midtlyng, i 1900.Gården Lyng finnes i N-TL; Leksviken, Verdal og Inderøen. Bare Verdal har 2 Lyng mellom. Men på Lyng på Inderøen bor det en John Pettersen f 1872 som er jægteskipper og sedvanlig bosted Trondheim. (1900).Ellers så bor det en Rolf Midtlyng, f. 1882 Horrig og elev, på Øvre Baklandet i Trondheim i 1900. Kanskje en mulighet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.