Gå til innhold
Arkivverket

[#36500] Ole Simonson, bøkkar i Bergen, fødd eller døypt i Haus 9.11.1811 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Simonsen, bøkkar i Bergen, avliden i Bergen 13.4.1899, skal vera fødd i Haus i 1811. Då han gifte seg i Bergen 1852, vert fødselsdatoen oppgjeven til 9.11.1811, men på den tidi var ofte fødselsdatoen ukjend, og dåpsdatoen vart oppgjeven i staden.Er det nokon med lokal kunnskap i Haus som kan fortelja meg:* Var 9.11.1811 fødsels- eller dåpsdatoen til Ole?* Kva gard/plass i Haus hadde Ole Simonsen opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Han døde vel i 1889, for jeg fant han ikke i 1890. Jeg ser også at det var bare 1 kone Berthe Karine Jensdt. Ble litt forvirring med hennes doble fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

FS VRI Ole Simonsen f. 9/11 1811 far Simon Olsen, gift med enka Berthe Karine Jensen f. 30/7 1815, far Erik Anfindsen.Eneste Simon Ols. i Hougs i 1801 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for fleire fine innlegg her!Det ser ut til at me lyt konkludera med at Strømme (Straume) i Haus er garden Ole Simonsen kjem ifrå, og då er eg godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.