Gå til innhold
Arkivverket

[#36504] noen som kjenner tilSamuel Sakarias Andreassen,f1863tollbekjent på Visnes


Gjest Eva høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Foreldrene til Sara Sofie heter Jakob Eliasson f.1793 Hovdastad,Skudenes og Torine Jørgensdtr. f ca 1795 Vaage,Skudeneshavn. Fra Jakob Eliasson kan vi følge flere ledd bakover til Didrik Olsson f.1693 i Jondal i Hardanger som giftet seg med Malena Andersdtr. fra Dale i Skudenes og derfra mange ledd bakover. Det er altfor mye å ta med her, men jeg kan sende det på en mail til deg.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva høiberg

Hei Johan Arthur.Ser du har endel om denne slekta,kona til Samuel,GinaMarie ,var min mors tante. Så jeg er svært takknemlig om du kan sende meg en mail. Med vennlig hilsen Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva høiberg

Hei Johan Arthur. Takk så mye for opplysningene, det var litt av et arbeide du har lagt ned der.Nå har jeg litt å føye til Gina Marie,hennes datter Sara Kristineog ensønn Jacob. Du må vel mesten være fra den slekta du etter alt dette arbeide.Men tusen takk,med venlig hilsen Eva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.