Gå til innhold
Arkivverket

[#36542] Dødsfall Lærdal 1855-1927


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Christian Ingebrigtson Lærdalsøren (1777 eller 1788?), død ??? 1855Britha Samuelsdotter Lærdalsøren (1828), død ?.8.1908Anders Pederson Lærdalsøren (1832), død ??? 1899Cecilia Larsdotter Sviggum (1858), død ?.1.1927Anders Thomasson Sviggum (1885), død ??? 1885Alle dødsfalli skal ha vore i Hauge sokn i Lærdal.Er det mogeleg å få opplyst desse dødsdatoane samt fødselsdata for Christian Ingebrigtsen og Anders Thomasson Sviggum?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kontakt med soknepresten i Lærdal har i dag sytt for dødsdatoen til Cecilia Larsdotter Sviggum frå 1927.Når det gjeld Anders Thomasson Sviggum (1885-1885) er eg ogso interessert i fødselsdatoen hans?Eg takkar på ny so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.