Gå til innhold
Arkivverket

[#36563] Var Julie Emilie gift to gongar, eller? Området Fredrikstad/Sarpsborg etter 1840


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Ja, så klart noko måtte eg gløyma, den tredje lenka er her: LenkeDen Julie som er her, er iallfall den rette, ho/dei er forfedre til dei eg lagar ei lita slektsoversikt for.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er et annet sammentreff også. Iflg. FS døpte Karsten Jørgensen og Augusta Oldt. 16/9 1873 i Tune sønnen Anton Julius. Du sa ikke hvor din Anton var født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Berit :-)Eg har full forståelse for at du har problem med å forstå, det gjer ikkje eg heller :-) Takk for innspel iallfall, på den måten kan eg kanskje forstå etterkvart :-)Men her iallfall lenka til Anton og fruen, her står det f. Fredrikstad, men kven veit? F.datoen fekk eg opplyst frå krk.vergen, frå gravlagt protokollen.LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Så det du egentlig er ute etter er foreldrene til Anton Karstensen f. 1873 Fredrikstad?Jeg ville tro at han antageligvis ble gift 1896/7 i Glemminge. Om du kan finne den vielsen vet du jo hvor du skal lete videre.Jeg ser datteren Borghild Eugnie er f. 13/5 1897 i Glemminge. Ved hennes dåp vil vanligvis foreldrenes vielsesdatoen stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Berit :-) Takk for respons! Beklagar at eg ikkje har svart før, men influensaen har gjort sitt inntog i vårt hus :-)Grunnen til at eg trur at Karsten Andreas og Julie Marie er foreldra til Anton er _ikkje_ avdi dei er fadrar til Anton og Jensine sine fire(døpte i Glemmen i den perioden er å finna her på Dig.ark) fyrstefødde (dei fekk mange barn mellom 1897-1918), for det er dei ikkje.Men både ein son Just Karstensen og ei dotter Albertine er fadrar fleire gongar.Dette har gjort at eg har vore overtydd om at det var rett, men eg har ikkje sett det i ei kyrkjebok.Hadde eit lite håp om at nokon gjorde eit oppslag :-)Du har nok rett i at eg burde sett krk.boka, men eg skjønar ikkje korleis eg kan finna ut om mor til Anton var gift to gangar ved å finna giftarmålet til sonen?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

For å vite om moren hans ble gift 2 ganger må du først være helt sikker på hvem foreldrene var, og ved Antons vielse vil normalt navnet til faren stå.Først må jeg spørre:1) Har du funnet dåpen til Anton i 1873 ?2) Eller har du foreldrene og vil finne om de fikk en Anton i 1873 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk igjen :-) Kjempesnilt av deg å halda ut med mine tåpelege? spørsmål/innlegg!I (1) har eg skrive at Anton vart f. 10.09.1873, i (5) har eg skrive at det står i gravlagtprotokollen, det skulle vel då stemma? Det eg ikkje veit, men trur er at Karsten Andreas og Julie Emilie er foreldra hans.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dette blir bare verre og verre.Klokkerbok Glemmen, Borghild Eugenie f. 13/6 dpt. 18/7 1897. Foreldre tomtearb. Anton Karstensen f. 1873 og Jensine Marie Kristoffersdt. f. 1877, Kniplebakken ?Gift 14/2 1897 Anton Karstensen, ungk. matros, bosted Hassing f. 18/6 1873 V.Fredrikstad og pike Jensine Marie Kristoffersdt., Kniplebakken?, f. 27/6 1877 Kniplebakken ?Lett etter Antons fødsel og konf. i V.Fredrikstad (Domkrk. i Borg), ingen funn. Fødsel i Fredrikstad og Glemmen ingen funn.Sjekket også Tune etter den før nevnte Anton, men der var det heller ingen ting. Alle steder lette jeg hele året pluss neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Oiii, har du har du hatt deg ein tur på arkivet og sjekka dette?? det var svært snilt av deg!! Takk skal du ha!!Så namnet på foreldra(fedrene) stod ikkje? dette var merkeleg!Og f.datoen til denne Anton som du har funne er heller ikkje den same som eg fekk oppgjeve! Men den Anton som er registrert(i gravlagt protokollen) f.10.09.1873 ligg iallfall begravd saman med ei som heitte Jensine Marie f.1877(dei hadde ingen f.dato på henne), så noko er iallfall rett :-)Kanskje FT1875 for Fredrikstad er svaret, på foreldra til Anton...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Siden jeg fremdeles er på arkivet måtte jeg sjekke om igjen for dette gikk ikke an.Endelig prestens innføringer:Gift 14/2 1897 nr. 9, Glemmen Anton Karstensen, matros bosted Hassing, f. V.Fr.stad 1873, konf. Gl. 15/4 88, alt. her, far sagar. Karsten Johansen og Jensine Marie Kristoffersdt. Kniplebakken f. 1877 (står sypike med liten skrift over), konf. Gl. 4/10 91, alt. her, far ingeniørarb. Kristoffer Larsen. Forlovere kjøpmann Herman M. Henriksen Apenesbjerg og ....Edvard M. Henriksen Dann ....? Lyst 14/2.Konf. 15/4 1888 Glemmen nr. 51, Anton Karstensen 23/10 73 - 26/12 73 V. Fr.stad, bopel Hassing. Foreldre sagarb. Karsten Johannessen og h. Julie Emilie Kristiansdatter. Kopper. 24/7 74. God kunnskap, god Forhold.Født V. Fredrikstad (domkirken i Borge): nr. 241 Anton f. 18/6 -dpt. 26/12 1873. Foreldre sagarb. Karsten Johannesen og h. Julie Emilie Kristiansdt. Apenesbj. Faddere: Anton Johannesen, Emil? Johannesen, Daniel Johannesen, Mathea Kristiansen, Gina Kristiansen.Jeg har aldri sett så mange forskjellige datoer på en fødsel før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette var glimrande Berit, tusen takk skal du ha!Utan at du veit det, har du også hjelpt meg på den måten at du har gjort det klart kven som var far til Jensine Marie. Eg hadde resonnert meg fram til det, men det er ikkje alltid det stemmer :-)Men det gjorde det denne gongen, både m.h.t. far(foreldra) til Anton, og Jensine Marie sine :-)Desse forskjellige datoane for fødselen vert nok verre å finna ut av :-) Men det kan jo sjå ut til at 18.06.1873 er den rette datoen, og at mannen nok har gløymt ut dette og det har blitt 10.09.1873 i årenes løp, med det til følge at han feirte sin 90 årsdag på feil dato, uff og uff :-)Takkar mykje enno ein gong!!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Terje Pettersen-Dahl

Hei Mariann.I første innlegg har du en lenke til Julie Emilie gift med Anton Olsen. Jeg tror ikke disse har noe med dine å gjøre.Anton og Julie Emilie flytter 1880 til Moss, hvor Anton dør 1899 og Julie Emilie 1911.De har etterslekt i Østfold og Vestfold, deriblant undertegnede. Vennlig hilsen Terje Pettersen-Dahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, du har heilt rett! Det var den andre lenka som var rette folket. Noko som vart verifisert med kjempegod hjelp frå Berit Knudsen :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.