Gå til innhold
Arkivverket

[#36566] Søskena Rasmus, Carl og Brita Rasmussen Hjelmås emigrert til USA


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Treng hjelp til å finna att desse 3 søskena frå Hamre i Hordaland som emigrerte til USA via Bergen:Rasmus Rasmussen Hjelmås f. 1862, emigrert 15/3 1881.Carl(Karl) Rasmussen Hjelmås f. 12. okt. 1864, emigrert 7/8 1890.Brita Rasmussen Hjelmås f. 26.okt. 1868, emigrert 7/8 1890.Eg finn dei både som døypte og konfirmerte under Hamre her i digitalarkivet. Mora er oppgitt til å vera Kari Andersdatter Hjelmås, ugift, og ved dåpen er Rasmus Kristoffersen Engevik bs. Bergen oppgitt som far til barna.Han døydde truleg i 1872 i Bergen. (FS oppgir at Kari og Rasmus gifte seg i 1860, men ved dåpen er barna oppgitt til å vera fødd utanfor ekteskap, så dette stemmer truleg ikkje).Eg har prøvd meg med mange søk på ulike slektsider i USA, men finn dei ikkje att. (Har søkt på ulike varianter av Rasmussen, Hjelmaas/Hjelmas, Engevik/Engevig osb.Treng hjelp til å finna ut kor det vart av desse i USA og om der event. er etterslekt. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Håpar framleis på gode idear til korleis eg kan spora opp desse søskena i USA og event. finna etterkommere. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Karl Rasmussen dør i Odda 14.11.1945 og kaller seg da Karl Robertsen. Du finner mer informasjon om han her på brukerforum. LenkeMvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Tusen takk skal du ha. trudde at Karl var havna i USA sidan det tydelegvis er han eg finn her under emigranter frå Hamre LenkeHan har vel då berre vore over ein tur og så komme tilbake og gifta seg i Norge. Kanskje det då er i USA at Rasmusson er blitt til Robertsen. Det kan vel då også vera ein mulighet for at broren Rasmus også nytta Robertson dersom dei hadde kontakt i USA. Robert er jo eit meir naturleg namn der enn Rasmus.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

PÅ lenka under innlegg 6 står det at Karl (Carl) døydde i Odda 14.nov. 1945 og at arvingane var ein brorson og brordøtre. Er det mogleg å få vita meir om kven desse var. Kan det ha vore barna til Rasmus Rasmussen som emigrerte til USA på 1880-talet? Kom han også tilbake til Norge? Budde arvingane i Norge eller USA? Kan det i tillegg ha vore ein bror til i Norge?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Fleire av arvingane etter Carl (Karel) då han døydde i Odda heilte Nilsen til etternamn. Kanskje dette kan vera etterkommere etter Nils Nilsen. I flg. ft. 1865 kan det sjå ut til at ein Nils Nilsen kan vera halvbror til Carl (samme mor, altså Kari Andersdatter). Lenkemvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Hvis Rasmussen ble til Robertsen, så ble kanskje Rasmus Rasmusen til Robert Robertsen?Kanskje et skudd i blinde, men jeg fant en Robert Robertsen i Washburn, Bayfield, Wisconsin i 1900 som er født i juni 1862. Samme person bor senere i Ashland, Wisconsin. Immigrasjonsår varierer noe (1881-1883).I hvilken måned var Rasmus født?- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Så etterpå at i flg kilden i innlegg 4, så er ikke Rasmus født i 1862. Det svekker det jeg skrev forrige innlegg.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Ser at Kjellaug Petit etterlyser info om Rasmus Kristopherson Engevig Her ser det ut til at han hadde etterkommere ikkje berre I Fitjar. Men desse er ikkje nemde i skiftet etter Rasmus. Sikkert sidan dei er oppgitt til å vera fødde utanfor ekteskap. Det som er registrert på FS at Kari og Rasmus gifte seg i 1860 kan vel heller ikkje stemme då.Helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!TAr opp att denne tråden.Sitere frå innlegg nr. 1. 'Treng hjelp til å finna att desse 3 søskena frå Hamre i Hordaland som emigrerte til USA via Bergen:Rasmus Rasmussen Hjelmås f. 1862, emigrert 15/3 1881.Carl(Karl) Rasmussen Hjelmås f. 12. okt. 1864, emigrert 7/8 1890.Brita Rasmussen Hjelmås f. 26.okt. 1868, emigrert 7/8 1890.'Carl (Karel) er vel funnen. Men kva med dei andre to?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Her er Karl Robertsen med kone Lina og datter Sigrid i ft. 1910.P.nr. H.nr. Navn Fødselsdato Fødested Familiestilling Sivilstand Yrke Bostatus 001 01 Karl Robertsen 1864.10.12 Hammer hf g Mekaniker b 002 01 Lina Robertsen 1863.08.30 Veldre hm g Mekanikerkone b 003 01 Sigrid Robertsen 1894.09.30 Voss d ug Datter bDet ser ut til at dattera Sigrid er født på Voss og med fødselsdato 30.09.1894, er det vel kanskje mulig å finne mier ut om henne.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.