Gå til innhold
Arkivverket

[#36605] Ingeborg Andersdt. Kosberg f.1736 i Rennebu


Gjest Terje Vaagan
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Vaagan

Hei !Ønsker opplysninger om forfedre til Ingeborg Andersdt. Kosberg f.1736 i Rennebu, d. 1786 samme sted. Faren hennes var Anders Kosberg f.ca 1690 og mora hette trolig Berit. Ingeborg var gift med lars olsen Rise/Kosberg, Rennebu.Alle opplysninger mottas med takk !Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Vaagan

Hei.Fant henne hos Leiv Skjerves slektsider under Andersdatter Kosberg, og ikke under Kosberg hvor jeg søkte først. Er det noen som har opplysninger utover dette, så tar jeg selvfølgelig imot disse !Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Inger Bjørnaas

Har flere barn etter Ingeborg Andersdt. og mannen i min base. Hvis du er interessert kan du godt få en utskrift av min base. Er det greit å bruke e-post adressen din i malvik kommune, eller bruker du en annen ?Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Vaagan

Hei Inger.Vil gjerne ha en utskrift av databasen din av etterkommere av Ingeborg Andersdt. og mannen. I denne grenen tror jeg at jeg har kun opplysninger om mine forfedre, ikke søsken av dem igjen.Du kan gjerne bruke e-mailen min i malvik kommune ja !Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.