Gå til innhold
Arkivverket

[#36630] Hamre dåp


Gjest lindis rokstad
 Del

Recommended Posts

Gjest lindis rokstad

Jeg ønsker opplysninger om hva som står i dåpsprotolollen for Andrina Larsina, f. 29.8.1846, døpt i Hamre 13.9 1846. Av foreldrene Helje Larsen og Christine Andersdtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Andrina Larsina var hjemmedøpt 13. september 1846 av Ole Rasmussen Eidsvaag, faren var fra Øvre Vaage i Tysnes, mens moren står oppført som fra 'Bergen & Eidsvaag'. Som fadre er oppført Ole Rasmus. Eidsvaag, Mons Mons. ibid, Thomas Peders. af Bergen, Olina Jensdtr Eidsvaag, Pernille Zachariasdtr Eidsvaag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Her gifter to av fadderne seg: Ole Rasmus. Eidsvaag (som er ett år i FT 1801) og Oline Jensdtr. Espelie: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vi12541816&gardpostnr=335&personpostnr=844&merk=844#ovre>LenkeOg her gifter Mons Monsen Åstveitvågen/Øvre Selvik og Pernille Zachariasdtr. Strømsnes seg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis Rokstad

Hei Heidi. Takk for all info. Dette er en mega nøtt, uansett hvordan jeg prøver å koble så blir det feil. Hadde det vært opplysninger i kirkeboken om foreldrenes alder ved Helge(Hans) sin dåp i 1842, så hadde jeg hatt mer å gå på. En merkelig ting forresten at Helge senere kalles Hans.Hilsen Lindis Rokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Rett ut sagt: Eg trur ikkje Helje og Christine er noko 'par'. Eg trur berre knapt at Helje er far til den fyrste ungen. Om du ser på fyrste adressa då ho fekk gutungen i 1842, er den Nøstesmauet. Når ei i det området fekk barn utanom ekteskap med ein 'matros', er det ikkje å undrast at det blir problem med å finna ut av det. Meir om dette kan du lesa i artikkelen her: http://home.online.no/~fndbred/barnef.htmDer finst to heimstamnsforklåringar nr. 14 og nr. 46, båe frå 1856 av ei Christiane Andersen. Dei finn du under 'Digitale bøker'. Det er fyrste filen av heimstamnsforklårngar, den som sluttar i 1856, og sidetalet er hhv. 136 og 153 i innhaldsoversynet. Ho er då 39 år, fødd i Bergen av 'forlengst avdøde' Christian Andersen og Anne Dahl. Det kjem fram at ho har vore i Nord-Noreg nokre år, men òg hjå 'moster Karen Dahl' i nærleiken av 'Tysnæs kirke'!Var eg deg, ville eg ha sjekka denne saka nærare. Helje Larsen er der vel ingen som veit om har vore i Bergen på dei tidene han skal ha øksla seg med Christine. Men ho kan sjølvsagt ha kjend han/namnet frå før - og difor oppgjeve han som barnefar. At ho andre gongen fór ut or byen for å føde ungen, var etter måten vanleg. Og Eidsvåg og omland hadde lang tradisjon for å ta imot jentor frå byen (slikt finst omtala i tingbøkene attende til tidleg 1700-tal).Lukke til vidare. Finn eg noko, skal eg melde attende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Dette er kanskje en kandidat til Helge's mor? Fødsel/dåp 1817 Aug 18 Sep 28 Christiane Maria f Daglønner Christian Andersen 11-117 Anna Axelsdatter u Domkirken. Adressen er Komediebakken 16, ikke langt fra Nøstesmuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.