Gå til innhold
Arkivverket

[#36637] Ole Hveding Lorentzen f.1856 Moskenes. Bilde?


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Noen som har et bilde av denne mannen?Ole Hevding Lorentzen,født 1856.Bodde på gården Aakran. Var gift to ganger: Elen Marie LarsdatterPetra Ingebrigtsdatter Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Benedikte Grung AASLAND

Hei! Kan ikke hjelpe deg med bilde,beklager !! Seer at du har tidligere søkt etter Frantz Didrich Grung 1692-1744.Dette er en av mine forfedre også.Har du funnet ut noe mer? Jeg har alltid hørt at den første Grungen kom fra den Tysk/Hollanske grense. Mvh Benedikte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Hei! Artig å 'treffe' felles slekt på intenett!Jeg har dessverre ikke funnet ut noe mer om Frantz Didrich Grung,han er virkelig en vrien nøtt å finne ut av...Jeg har tenkt at det var rart at ikke sto noe i kirkebøkene hvis han var født i Bergen rundt 1680,da ville det jo antageligvis stått noe der. Man,kan vel bare regne med at han kom fra utlandet da? Vi må bare prøve videre i vår søken.Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.