Gå til innhold
Arkivverket

[#36659] Lærarbiografiar


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

MARHEIM, Anders Olson, fødd i Hafslo 31.3.1887, var utdanna lærar og arbeidde først i Harstad og sidan i Christiania.Ligg lærarbiografiane føre ved Statsarkivet i Bergen? Er det i so fall mogeleg å få vita kva som står om Anders Marheim og særleg om ekteskapet hans med lærarkollega Petra Marie Jensen frå Evenes? Dei skal vera gifte ''ein eller annan stad nordpå'' kring 1919.Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Lars ! I Norske Skolefolk bind II s870 finner jeg ikke den du leter etter. Men,Per Marheim, lærer, Gulskogen, Vestfoldf. 7. juni i Hafslo, Sogn. Foreldre Tømmermester Ole P. Teigen Marheim og Mette. Eks. Sogndal Folkehøgskole. Elverum lærerskole 1900. Lærer Sønju skole Øvre Eiker 1901-10. Annenlærer Hokksund skole 1910-14. Førstelærer Samme sted 1914-20. Rødskog Skole, Strømsgodset fra 1920. Form. i Øvre Eiker Lærerlag og i skolestyre i begge kommuner. Deltatt i kooperasjonen og frilyndt ungdomsarb. G. Julie Fogderud. Foreldre Bonde Torger Fogderud og Anne Brath. 1 sønn og 5 døtre. Stipend til Danmark 1915.dessverre ikke noe om Anders eller Petra. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Laila for innlegg! Per var bror av Anders, og denne biografien har eg motteke før (men det kunne jo sjølvsagt ikkje du vita...).Når det gjeld Anders, so KAN han vera registrert som Anders TEIGEN. Nokre av søskeni nytta namnet Teigen, men gjekk sidan attende til Marheim. Kanskje du Laila, kan sjå etter under Teigen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Verken Anders eller Petra kan gjenfinnes i 'Norske skulefolk' (red. Arne Espeland) fra 1934. Jeg har sett under både Marheim og Teigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne for avklarande svar. Då er det vel ikkje stort meir å gjera med denne saki.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.