Gå til innhold
Arkivverket

[#36717] Anne Eriksdatter Børilden (1719-1803), Lindås


Gjest Liv Marit Haakenstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Marit Haakenstad

Anne Eriksdatter Børilden (1719-1803), døde i Lindås. Hun var gift med Martinius Rangevhærs (1679-1769). De giftet seg i Lindås 29/9-1748. Hvem var Annes foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Pedersen

hei Liv ! Iflg Anectry: Anne Eriksdtr Borilden f 1725 gift 1748 foreldre : Erik Olsen Borilden gift med Else Jacobsdtr Olsen , Borilden Jan.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Else Børlen døde forøvrig i 1758, 63 år gammel. Det er også holdt skifte etter henne: LenkeSkiftet vil vel avgjøre om denne Else har vært gift med en Erik og om de eventuelt hadde en datter ved navn Anna.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Arvid Skogseth

Her har du opplysninger om Anna og hennes foreldre: Børilden i Austrheim Elsa Jakobsdtr f. 1695 d. 1758 (63 år gl) g.2.g. m. Erik Olson f. 1699 Steine i Gulen d. 1771, 72 ½ år gl. Dotter Anna f. om lag 1725 d. 1803 g.1.g. 1748 m. enkjemannen Martinus Henrikson Schrøder f. 1684 Bergen d. 1769, bustad Rongeværet.Mer vil du finne i bind 3 av Austrheim i fortid og notid, som kommer til høsten. mvh Arvid Skogseth. PS. Vet noen hvor Elsa Jakobsdtr kom fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Eg har følgjande aneliste for Anne Eriksdtr, henta frå ei familieslektsbok som ikkje er heilt pålitelig.1. Anne Eriksdtr Børilden, f. 29 jun 1725 i Austrheim, d. 1803 i Rongevær, '84 år', gravlagt 6 mar 1803 i Lindås. Hun giftet seg med Martinus Schrøder Rongevær, gift 29 sep 1748 i Austrheim ('Jordspaakastelse'), f. 1684 i Bergen, døpt 24 aug 1684 i Korskirken, Bergen, d. 26 mar 1769.Foreldre2. Erik Olsen Hodneland, f. 23 sep 1703, døpt 28 sep 1703 i Lindås, d. 4 apr 1772 i Børilden, '72 og 1/2 år', gravlagt 2. påskedag 1772 i Austrheim, Lindås. Han giftet seg med Else Jacobsdtr Kjeilen Børilden.3. Else Jacobsdtr Kjeilen Børilden, f. 18 aug 1699, d. 20 apr 1758 i Børilden, '63 år', gravlagt Dom Oculi 1758 i Austrheim, Lindås, skifte 5 jun 1758.Besteforeldre4. Ole Iversen Hodneland, f. 1676.6. Jacob Olsen Kjeilen, f. 1662 i Lindås, d. 14 sep 1742. Han giftet seg med Ragnilla Sjursdtr.7. Ragnilla Sjursdtr, f. 1667, d. 18 sep 1742.Oldeforeldre8. Ivar Olsen Hodneland, f. 1648 i Lindås. Han giftet seg med Anna Monsdtr.9. Anna Monsdtr, f. 1650 i Lindås.Boka (handskriven) opererer med datoar for fødsel og død utan kjeldereferanse. I følge dette skulle Else Jakobsdtr vera frå Kjeilen. Men ta dette med ei klype salt!mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Skogseth

Hei Geirr! Vi hadde litt kontakt i samband med bind 1 av Austrheim i fortid og notid. Eg arbeider no med bind 3, som m.a. omhandlar Børilden. Det var særs interessant det du nemner om slekta til Anna Eriksdtr Børilden. Det skriv at du har opplysningar frå ei gammal slektsbok. Eg har prøvd å finna ut meir på grunnlag av desse opplysningane, men har ikkje komme vidare, så eg er litt i stuss. Kva slags bok er dette og kven kan ha laga ho? Mvh Arvid Skogseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Til Arvid Skogseth. Vi er vel litt på sida av tema, men det er kanskje fleire som er interesserte i dette, så eg svarar deg i denne tråden.Eg skreiv av boka i 1964, eg hugsar det var ei handskriven linjert protokoll med sirlig skrift. Eg meiner også å ha sett same boka i maskinskriven utgåve.Boka var utlånt via bestefar min, og vart sagt å ha blitt til ved at nokon hadde samla materiale på Statsarkivet i Bergen på 1930(?)-talet. Eg har alltid sett boka i samanheng med jakta på hollendararven, der mange vestlendingar prøvde å prova retten til ein umåtelig stor hollandsk formue. Hollendararven var fast samtaleemne mellom dei eldre i slekta. Eg veit faktisk ikkje kven som har samla det som er nedskrive i boka.Nokre refleksjonar og litt info: Eg har sjølvsagt etterrøkt 'mine' - og slik sett er utgangspunktet Anna Marie Klemetsdtr Øksnes, 1812-1897. Oldefar hennar (fmf) er Martinus Schrøder i Rongeveret. Kanskje den linja reflekterer at bror hans vart gift med Tygone Maria Bartum (Johannes Vågenes, Strilen, 1992). Tygone skal ha fått barn med ein utanlandsk 'flottenfeiar' og kan vera eit utgangspunkt for myten om hollendararven.Anne Marie Klemetsdtrs oldemor (ffm) var Karen Jakobsdtr Landsvik på Rossnes, sjå innlegg 7 og lenka der i debatt 36716:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=36716&sok=&startnr=&antall=&spraak=&nr=5&antinnlegg=11#anker>Lenke.Hennar forfedre hadde adelige aner. Og slektsboka 'mi' følgjer etterkommarane eit par generasjonar, listar opp søskenflokkar med fødselsdato og dødsdato -alt utan å oppgje kjelde. Eg har funne nokre feil, bla at sistnemnde Karen Jakobsdtr er sagt å vera frå Kjeilen (ho og!) og ikkje frå Landsvik. Vidare har Martinus i Rongeveret fått feil foreldre, og alle datoar (dei eg kan kontrollera) stemmer ikkje heilt. Det ser ut til at skrivaren har funne og ført inn opplysningar som han har trudd høyrde saman, utan å kvalitetssikra heilt.Summa summarum: På jakt etter fine aner, med gjestgjevarstaden Rossnes som eit nav i det heile. Boka knytter også lenke til Tæle i Sund, jfr innlegg 4 i tråd 36874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Så litt konkret til familien vi diskuterer: Mi kjelde oppgirJacob Olsen Kjeilen (1662-1742) gift med Ragnilla Sjursdtr (1667-1742). Born: 1. Jacob (1697-1761) Ser ut til å bu på Kjeilen.2. Else (1699-1758) Gift med Erik Olsen Hodneland (1703-1772). Ser ut til å vera busett på Børilden. Dette paret er sagt å vera foreldra til Anna Eriksdtr Børilden.3. Tyri f. 1700.4. Ragnhild f. 1703.5. Sjur f. 1705.mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.