Gå til innhold
Arkivverket

[#36720] Foreldre til Hildur Matilde Johanne Brekke f. 24 eller 26 /10 -1910


Gjest Vidar Arnesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Arnesen

Jeg har med god hjelp på denne siden kommet til 5xtipp på min bestefarsside. Min Bestemorsside kommer jeg ikke igang med. Hennes foreldre er i henhold til dåpsattest(til Hildur) Johan Martin Haldorsen og Emilie aanensen.Johan Martin Haldorsen døde i 1934 begravet (tror jeg) solheim gravplass, tror han er fra Holmedal i Askøy. Emilie døde ca okt,nov 1968 Bestemor Hildur har på sin dåpsattest etternavn Mariussen og døpt 11 des 1910 i Askøy. Emilie skal ha en søster med navn Anne/Anna. Tror disse to kommer fra Gravdal. Er det noen som kan hjelpe meg. mvh Vidar Arnesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei...Jeg vet ikke hvor i landet din bestemor er fra, men tar en liten sjangs på at dette KANSKJE er hennes mor Emilie i 1900. Som du ser har hun også en søster Anne .. LenkeLykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vidar arnesen

Hei Magne Takk for svar. Tror at dette er feil. Min bestemor komnmer fra Bergen/Askøy, noe som mine oldeforeldre også skulle være fra. Min mor har fortalt meg at mine oldeforeldre skiftet etternavn etter hvor de bosatte seg. De har bodd iallefall to steder. Har prøvd meg på bare fornavn i folketellinger og mange kirkebøker, men finner ikke noe som ligner. Står helt fast. Hildur Brekke var gift med Alex Brekke mvh Vidar Arnesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.