Gå til innhold
Arkivverket

[#36727] Kirkebok-kopi med dåpen til Johan Ehrenfried Liebich f. 1754 i Schlesien


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Jeg har fått denne kopien av et arkiv i Polen. Se nr Stemmer det at foreldrene heter 39973 Georg Friedrich Liebich og Anna Rosina Fromsoldtin, og hva står det mer om dem? Og hva heter fadderne?Håper noen kan hjelpe.

bilete0524.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Det var litt vanskeleg med det altfor store biletet, men eg tolka det slik:[Overskrift] Anno 1754 Julius 38873[Dåpsbarnet] Johann Ehrenfried LiebichV[ater] Tit: Herr George Friedrich Liebich, Burger, Kauff,, und Handelsmann allhier,,M[utter] Anna Rosina geb: RømischinP: Tit: pl: Herr Gottlieb Grier. Herr Carl Gottlob Medicke Herr Johann Gottlieb Kittelmann Frau Johanna Beata Rømischin Frau Anna Justina Friesin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Beklager billedstørrelsen. Jeg får ikke endret den nå. Hvor store skal bildene være her? Jeg får ikke åpnet debatten i det hele tatt i Mozilla Firefox!Hjertlig takk Gunnar! Det virker riktig det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.