Gå til innhold
Arkivverket

[#36749] Til Thor Bøhmer ang. Innlegg 3673


Gjest Per Pedersen Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Pedersen Hansen

Hei! Har problemer med å få opp innlegget om Robarth, så jeg legger inn et nytt tema. Anton Hansen Troneholen og Helene Martinusdatter Palerud er mine besteforeldre. Har ganske mye info om både forfedre og etterkommere til disse to. Forfedrene til Anton kommer fra garden Hekne søndre i Romedal, og noe fra Sverige. Du kan mer enn gjerne få de opplysningene du trenger. Mvh. Per Pedersen Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Jeg har prøvet å ringe deg flere ganger. Jeg liker ikke å legge ut nær slekt på Internet.Ellers er vi 5-menninger. Jeg har deg i mitt register. Kan du ringe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Pedersen Hansen

Hei Thor! Telefonen min virker bare når den selv finner det for godt for tiden, den er så absolutt moden for utbytting. Men send meg gjerne epost, så kan vi utveksle opplysnunger der, tror nesten det blir lettere. Adressen er: perhansen@epost.no Mvh Per P. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.