Gå til innhold
Arkivverket

[#36750] Debattane ute nokre timar


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg beklagar at debattane har vore ute av drift nokre timar. Årsaka er, må eg innrømma, tastefile hos meg. Eg har lagt merke til at kjelderegistreringsforumet var tregt å få opp. Frunnen var at det framleis ikkje er så mange tema der og systemet måtte leita gjennom det heile for å prøva få nok tema. Dermed tok det tid. Då eg prøvde å speeda det hile opp, øydela eg deler av systemet. Det tok litt tid å få det opp og gå att. Men no byrde det gå greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg ser her er litt rot. Men det ordnar seg sjølv. Eg miste rett og slett overynet over kva tidspunkt tema brukte medllom kl 1 i natt og ca kl 11 siste vart brukte, og måtte bruka naudløysing. Men nye bruk vil leggja seg rett. Dermed burde problemet foorsvinna av seg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Dersom tastefeil var årsaken til nedetida, Jan, kan innleggene dine i denne tråden tyde på at du er inne i en litt dårlig stim... ?;c)`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ordna. Den store trafikken i debattane har gjort at eg må leita med lys og lykte etter måtar å effektivisera programmet. Ein grunn er at det går på same maskin som databasane og konkurrerer med søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.