Gå til innhold
Arkivverket

[#36774] fødsel og dåp


Gjest arnhild carlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristian Hunskaar

Det ser ikke ut til verken ministerialbøker eller klokkerbøker for Flatdal sogn i Seljord prestegjeld er frigitt for 1925: LenkeI denne saken ville jeg presisert nøyaktig hva jeg var ute etter og henvendt meg til Statsarkivet Kongsberg eller kirkekontoret i Seljord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Arnhild Carlsen,Digitalarkivet har ikke tilgang til noe originalt kildemateriale, kun det som er tastet inn og lagt ut som databaser hos oss. Vi kan derfor ikke behandle denne type forespørsler.Som Kristian Hunskaar påpeker må du kontakte det statsarkiv som oppbevarer det originale materialet, i dette tilfellet Statsarkivet i Kongsberg (Lenke).Det er kun Statsarkivet i Bergen som tilbyr spørsmål-og svar-tjenester her i debattforumet og deres ansvarsområde er Hordaland og Sogn og Fjordane, men ved en utskriftsforespørsel må du uansett henvende deg direkte til statsarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.