Gå til innhold
Arkivverket

[#36788] Bergitte Mikkelsdatter, f. ca 1805 Ibestad


Gjest Randi Fjellbu
 Del

Recommended Posts

Gjest Bernt Jenssen

Hei. Iflg. Astafjord Bygdebok bind II. Bergitta Kirstina Mikkelsdtr., f.1815, død 1889, Lavik i Gratangen. Datter av Mikkel Hansen, f.1782, d.1854 og Karen Maria Pettersdtr., f.1782, d.1870, Lavik i Gratangen. G.m.1838 Berteus Olsen, f.1806, død 1862. De bodde på Grov i Skånland. Berteus foreldre: Ole Nilsen f.1763, d.1811 og g.m.1788 Mette Maria Sørensdtr. f.1763. d.1837, de hadde 9 barn og Berteus er yngst.Bergitta's foreldre hadde 6 barn og hun er nr. 2. Bergitta og Berteus hadde 7 barn, i tillegg til de du har nevnt så er det. Mikkel, f.1841 og Karen Andrea, f. 1845, begge født i Grov. Håper dette kan hjelpe deg litt lengre. Mvh. Bernt Jenssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Berntsen

Jeg har registrert en del av Bergittas aner, men det er kanskje litt mye å poste her. Jeg kan sende en kopi av det jeg har om du (eller andre) ønsker det, send i så fall mailaddressen din til ebernts(krøllalfa)online(punktum)no.mvh Erik Berntsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.