Gå til innhold
Arkivverket

[#36839] Tynset, Kari Estensdatter og Jon Nilsen med flere


Gjest Inger Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eide

Tusen takk for alle opplysninger som dere to, Oddrun og Tore, har bidratt med. I går ettermiddag fikk jeg orden i det meste av de papirene jeg har, noen av opplysningene må jeg etterprøve i kirkebøker ser jeg.Men jeg har fått et godt utgangspunkt takket være dere.Til Tore. Så langt jeg ser i dag, må vi ha felles forfedre og det synes jeg er svært hyggelig. Ekstra interessant er det at gården/gårdene som Ingrid og Peder forlot, eksisterer den dag i dag. Skulle jeg ferdes på de kanter, vil jeg kanskje finne plassen.Ennå en gang, takk for all hjelp.Vennlig hilsen Inger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Tore Øverby

Ole Martinius og Karen hadde dattera Pauline, f. 1829. G. 2. g. 1851 m. Daniel Eriksen, f. 1829. Til USA i 1880.Ole Martinius` brorsønn Nils Hartvig Adriansen, f. 1854 reiste til USA i 1897.En kommentar til Oddrun ang. lenka i innlegg 20:Som amatør i dette faget, og med tanke på at Ingrid E. kanskje også var det, fann jeg ut at det ville være en fordel å bruke lenka via Karen Pedersdatter som inngangsport for søk. Jeg startet selv med lenke i innlegg 10.I ettertid er jeg blitt klar over at Ingrid E. slett ikke er noen nybegynner i faget--.Mvh Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.