Gå til innhold
Arkivverket

[#36990] Dødsannonser i Aftenposten på nett


Gjest Ketil Firing Hanssen
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
Gjest Ketil Firing Hanssen

Nå er også kunngjøringer om Fødesel og adopsjon samt Bryllup og partnerskap tilgjengelig i søkbar form i Aftenpostens nettutgave. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Rian

Både dødsannonser.no og aftenposten er kjempefine medier. Har funnet mye interessant der. Takk til dere som tipser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Det virker litt rart og ustabilt på den obit siden. Jeg merket 'Tidligere anonser' fikk opp mange Olsen i Hedemark,Nordland,S Trøndelag, og V Agder. I tilleg fant jeg min 3 menning som døde i høst Aase Marie Aas Hopland i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Laila,Du ser da bare på Aktive annonser. Hvis du velger Alle får du alle. Men det er skjev geografisk spredning på begravelsesbyråene som benytter tjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg fikk også opp mange flere nå. Valgte 'tidligere' og da kom det mange opp. Lurer på hva en 'aktiv annonse' er i denne sammenhengen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid Kjønnøy

Alle eg fekk opp frå Møre og Romsdal, døde i 2002. Men det kjem seg vel med tida, det er eit bra tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ei annonse er aktiv fram til gravferdsdagen, så går ho i arkivet og blir 'tidligere'. Det er dessverre altfor få byrå som deltek i tenesta, men der har vore litt framgang i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.