Gå til innhold
Arkivverket

[#37981] Anders Hansson (Braaten?) f. 1865 el. 1863 - kanskje Gausdal - til North Dakota?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika er oppgjeve at:Anders Hansson, fødd i ''Noreg'' 15.8.1865 eller 1863. Foreldri mans var Hans Andersson og Thora BRAATEN. Utvandringsåret er ikkje oppgjeve.Hjå FamilySearch ser eg ein Andreas Hansson døypt i GAUSDAL 27.9.1863 av foreldri Hans Andersson og Thora Andersdotter, som i 1865 var husmannsfolk på Topperoen under Lunde i Austre Gausdal. Kan det vera desse folki?Eg er interessert i:* Stadfesting av fødselsdato?* Fulle namn på foreldri med opphavi til båe (kva gardar/plassar dei kom ifrå)?* Utvandringsår for Andreas?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Andreas Hansen gifter seg 14. oktober 1890. Fødselsdatoen blir da oppgitt til 12. september 1863. Han kan derfor utelukkes, dessverre.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ketil for avklarande opplysningar! Då kan me klart sjå bort frå denne ''kandidaten''!I mellomtidi ser eg at ''min'' Anders skal ha utvandra til Amerika i 1866 (jmf. FT1920 og 1930) eller kanskje i 1869 (jmf. FT1910).Kvar kan han ha vore ifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.