Gå til innhold
Arkivverket

[#38410] Marcus Halvorson Fossum (1859-1921) - frå Gjerdrum - foreldri frå Nes, Romerike?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Denne huslyden er skriven på Fossum austre i Gjerdrum prestegjeld i Akershus i 1865:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Halvor Guldbrandsen Husf. Inderst g Møller 1827 Næs, RomerikeHendrikke Andersdatter hans Kone g 1828 Næs, RomerikeGustav Halvorsen deres Søn ug 1858 Næs, RomerikeMartin Halvorsen deres Søn ug 1860 Urskog Prgj.Hanne F. Halvorsdatter deres Datter ug 1862 Ullensager Prgj.Ole Halvorsen deres Søn ug 1864 Ullensager Prgj.Gunerius Jensen ug Tjenestekarl, Møllerdreng 1850 Gjerdrums Prgj.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Huslyden er omskriven i ei ættebok i Amerika. Der heiter det at mori Henrikka Andersdotter skal vera frå Blaker (gardsnamn i Nes??), og at huslyden utvandra til Amerika i 1872.Om sonen Martin heiter det at han heitte MARCUS og var fødd i Gjerdrum 31.12.1859, noko som stemmer dårleg med FT1865.Er det nokon som sit med lokal kunnskap i Gjerdrum og Nes på Romerike som kan avklara denne huslyden for meg? Eg er særleg interessert i følgjande:* Utvandringsåret for denne huslyden (1872)?* Kontroll av namn, fødselsdato og fødestad for sonen Marcus/Martin?* Frå kva gardar i Nes hadde Halvor og Henrikka opphavi deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Karen Østvik

Blaker er et område som tidligere lå under Aurskog/Urskoug. Myller Ingjer, kan evt. være plassen han er født på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Lars.I Nes Romerike Mini I 7 1846 - 1858 Kort 3/15 finner jeg dåp nr.67, side 76. Gustav - Martins bror - f.1/5, dpt.:13/6 1858. Halvor Gulbrandsen Nordbye under Togstad og H. Henrikke Andersdatter.Vielse foreldrene. Samme kirkebok som ovenfor, Kort 10/15, Vielse nr.19, side 284.Vielsedato: 6/4 1858 i Hovedkirken.Ungkarl Halvor Fredrik Gulbrandsen Ophold:Barhougsagen, født: Katterudeje, 23 aar, Far: Gulbrand Andersen Katterudeje.Pige Henrikke Andersdatter, Brudens fødested: Togstadeje, 22 aar, Far: Anders Olsen Togstadeje.Forlovere: Ole Olsen Barhougsagen og Ole Knudsen Høibye. Lysning: 14, 21 og 28 Februar. Begge vaksinert.Mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Lars.I Nes Bygdebok Bind III side 110 stårfølgende under Husmenn Enga: Gulbrand Andersen, f.1804 gift med Maren Larsdatter. Barn: Kristian Edvard f.1832, Halvor Fredrik f.1835, Lars Andreas f.1838, Bernt Gunerius f.1843, Karl Marius f. 1846.Gulbrand Andersen var trolig siste husmann her. Foreldre til Gulbrand er Anders Gulbrandsen 1776 - 1832 og Birgitte Knudsdatter død 1847. Foreldre til Anders er Gulbrand Halvorsen død 1799 som kom fra plassen Disen, gift med Kari Henriksdatter Prestilang 1751 - 1808.Lenke til kirkebøker for Nes Romerike: http://aasvangen.link.no/Kirkebok/Kirkebok.htmMvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten, Karen og Lillian for interessante og spennande innlegg som venta på meg i denne debatten då eg i kveld kom heimatt etter eit par ''ufriviljuge'' sjukehusveker i ''tigerstaden''!Eg tolkar opplysningane slik at:* Halvor Fredrik Gulbrandson var fødd og oppvaksen på Enga under Katterud i Nes* Fredrikka Andersdotter var fødd og oppvaksi på Nordby under Togstad i Nes* Marcus (eller Martin) Halvorson må vera fødd på Fossum i Gjerdrum 31.12.1859?Særleg denne siste opplysningi om Marcus og fødsli hans er utfordrande, for me er vel ikkje heilt sikre på korkje namnet eller fødestaden...?Nok ein gong ein stor takk for flotte opplysningar, som òg vil vera av interesse for mange etterkomarar ''over there''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karen Østvik

I følge vaksinen og FT var Marcus/Martin/Marius født i Blaker LenkeHar slått opp i bygdeboka, og fant plassen Ingjer Gnr. 60 bnr. 14, 15 og 20 u Kvevli store, fant ingen opplysninger om fam her. Det kan jo se ut til at faren var møller der en kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Karen for nytt avklarande innlegg. Då er det m.a.o. kyrkjeboki for Blaker sokn av Aurskog prestegjeld som lyt stadfesta for oss kva Marcus/Marius/Martin Halvorson eigentleg heitte til førenamn!? Men denne boki er tydeleg ikkje enno skanna...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.