Gå til innhold
Arkivverket

[#38411] Prest i Trondheim på første del av 1800 tallet ved navn Luytkys e.l.


Gjest Anne Gro Ek
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Gro Ek

Jeg leter etter min tipp-tipp-tipp oldefar som skal ha vært prest i Trondheim og ved navn Luytkys. Navnet kan selvfølgelig ha blitt skrevet på en annen måte. Han skal ha kommet fra Tyskland. Hans sønn het Johs Chr Luytkys og var gift med Mari. Deres datter,min tipp oldemor - ble født (så vidt jeg vet) den 22.02.1839 på Veidahl gård i Våler, Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Michael Nissen LUYTKIS, 6 NOV 1766 - 2 JAN 1827YRKE: Sogneprest til SkognFØDT: 6 NOV 1766, Trondheim, Sør-Trøndelag [25203]DØD: 2 JAN 1827, Skogn, Nord-Trøndelag [25204]Far: Nicolai Nissen LUYTKISMor: Mette Margrethe DONSFamilie 1 : Johanna BECHEKTESKAP: 25 OCT 1792, Vår frue Kirke, Trondheim [44895] Mette Margrethe (Grethe) LUYTKIS Nicoline Johanne LUYTKIS Johan Christian LUYTKISFamilie 2 : Kristiane SCHJERVING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Gro Ek

Takk og takk! Dette var mitt første forsøk i forumet og dere traff blink! Det er ingen sak å være fersk i gamet når det finnes så mange proffer! Mvh Anne Gro Ek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.