Gå til innhold
Arkivverket

[#38449] Slektsbiblioteket


Gjest Bente Aaris
 Del

Recommended Posts

Gjest Frank Johansen

Så vidt jeg husker, var det en som het Stig Samuelsen som driftet slektsbiblioteket.com. Men det er flere år siden han sluttet å oppdatere siden. Antakelig har han ikke vært 'eier' av domenet www.slektsbiblioteket.com på lenge, og hele nettsteden skulle vel vært slettet. Men så ligger det vel igjen noen sider på serveren som ingen har tatt seg bryet med å slette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Tor Rustad

Beklager at jeg 'bryter inn her'. Bente; kan du sende din adresse til meg på (kryptert)de to første bokstavene i Tor bindestrek de to første i Rustad@online.no. Amerikaneren fra 39736 'Andrew' Larsen Rustad. Norge/Danmark vil gjerne takke deg privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Erlend Eriksen Mæhlum

Tar opp denne gamle tråden vedrørende slektsbibliotek. Som jeg også har kommentert i ett annet innlegg; Det hadde kanskje vært fint å gjennopprettet slektsbiblioteket. Jeg ser at det er mange som ønsker oppslag, og gjør oppslag i div. bøker og kilder. Kanskje en ide for Digitalarkivet, DIS eller ett privat initiativ? Det var ihvertfall ett fint opplegg den gang det fantes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.