Gå til innhold
Arkivverket

[#38452] Dødsfall i Noreg 1995-2001 - framhald?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg kan ikkje hugsa nett kva tid dødsfallsbasen for Noreg vart produsert og utlagd på Digitalarkivet, men eg trur det må vera om lag tre år sidan basen sist vart oppdatert(?).Ligg det føre planar om å vidareføra denne basen, som eg finn svært nyttig for å skaffa fram dødsdatoar i nyare tid?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Denne databasen er det skifterettene i Norge som har fått laget, og vi kjøpte en kopi i april 2001. Vi kan nok få kjøpe en ny, men det forutsetter at vi finner en del penger. (I 2001 brukte vi nesten et års driftsbudsjett for DA til innkjøpet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Det er ikkje så lett søkbart, men her finnes ein oversikt over anmeldte dødsfall i Oslo: [url="http://www.domstol.no/OSBY/index.asp?startID=&topExpand=1000612&subExpand=&menuitemid=1002718&strURL=//internet/showobject.asp?i=1395805>Lenke (frå 19.6.2001)Og her er Aftenposten si nye teneste, der ein kan søke på dødsfall/annonser etc.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Dei neste spørsmåla er då uunngåelege: Kor store summar snakkar vi om? Og: Har de høve til å ta imot donasjonar til formålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg vet hva kostnaden var i 2001 (rundt kr. 50 000), men kan foreta en undersøkelse av hva en ny utgave vil koste. Om det ville være akseptabelt å foreta 'kronerulling', er jeg slett ikke sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Torbjørn Igelkjøn

Ventar framleis i spenning på kva som vart resultatet av undersøkinga i innlegg 5, og på om kronerulling er ok eller ikkje.mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.