Gå til innhold
Arkivverket

[#38453] Mathilda Marie Madsd. i N. Dakota =? Martha Marie Madsd. frå Borgund, Sunnmøre?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

I Richland Co., ND dukkar det ved ei vigsle i 1893 opp ei Mathilda Marie Madsdotter som vert oppgjevi fødd i ''Noreg'' 23.8.1846. Foreldri hennar heitte Mads og Maria.På FamilySearch finn eg ei Martha Marie Madsdotter, fødd 20.7.1849 og døypt i Borgund på Sunnmøre 4.11.1849. Foreldri var Mads Knutson og Maria Halvorsdotter.Eg finn att denne Martha Marie Madsdotter i Databasen over fødde i Borgund, og der går det fram at faren var smed og budde i Ålesund!Martha Marie Madsdotter er ikkje i basen over vigde i Borgund!FT1900 opplyser at Mathilda Marie utvandra i 1870, medan FT1910 oppgjev 1874. Ho døydde i Fergus Falls, MN 21.2.1917.Er det nokon med lokal kunnskap til dømes i Borgund eller Ålesund som er i stand til å identifisera denne Mathilda Marie/Martha Marie Madsdotter? Kan det vera same jenta? Eller ei heilt onnor?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ønskjer i kveld å blåsa liv i dette spørsmålet mitt frå april, som enno står utan svar. Eg har ingen nye opplysningar å komma med, men vonar at det ein eller anna stad i Noreg finst ei Mathilda Marie Madsdotter med ''rett'' fødselsdato?Alle tips vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.