Gå til innhold
Arkivverket

[#38480] Forfedrene til Tordis Edvarda Saal, født ca. 1917, død 23. jun 1997


Gjest Raymond Ronessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Raymond Ronessen

Tordis Edvarda Saal var født rundt 1917 og døde 23. juni 1997. Hvor hun var født vet jeg ikke, men jeg antar fra områdene rundt Bodø. Hun flytta sammen med mannen sin til Glomfjord da Norsk Hydro starta opp og det ble arbeidsplasser der.Jeg klarer ikke finne noe om henne, så jeg håper noen av dere vet noe mer og kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond Roenssen

Dette stemmer nok. Hun var gift Nordgård, men født Saal/Sal/Sahl/Zahl. Født 2. juni 1916, død 23. jun 1997.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Se [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2847&idx_id=2847&uid=ny&idx_side=-113>Lenke Konfirmerte i Rødøy 21.06.1931, nr. 5Thordis Edvarda Zahl Jensen, f. 2/6 1916, dpt. 17/6 1916, fødested Nordnesøy(?), bopel Sørnesøy(?) i Lurøy, foreldre Fisker Johan Ceder(?) Martin Jensen og h. Inga Johanna Meyer f. Benjaminsen.Og her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond Ronessen

Mange, mange takk. Jeg bare samler informasjonen under slik at det blir lettere for andre å sjekke om de har disse menneskene på treet sitt:Thordis Edvarda Zahl Jensen, født 2. jun 1916, Nordnesøy, Lurøy, døpt 17. sept 1916, og konfirmert 21. jun 1931, Rødøy. Døde 23. jun 1997.Hennes far: Johan Ceder Martin Jensen, født 28. aug 1870, Lurøy Hennes mor: Inga Johanna Benjaminsen, født 16. sept 1898, Rødøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.