Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne-May Haugen Bogar

[#38498] olav haugen f 12-5-1918 urskau

Recommended Posts

Gjest Anne-May Haugen Bogar

kan noen hjelpe meg å finne min far Olav Einar Haugens foreldre Anna Karoline Emilsdatter Sagbråten f 23jan 1896 i Urskau og Sigvald Olsen Haugen i Urskau.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila Kornstad

Dette kan jo være Anna Karoline i FT1900. Årstallet stemmer ikke helt, men slik er det ikke så sjelden i folketellingene. Kjenner du navnet på noen av søsknene hennes?1900-telling for 0224 Urskog Personliste Herad Krets Gardnr Bruksnr. Gard Uthus Tal pers. Pers. tilstades Pers. heimehøyrande Korn, potet Kreatur Fjærkre Bikubar Kjøkkenhage Frukthage247 7 Urskog 4 Under 21 19 Søli n 6 6 6 j j j n n nHushald nr. Førenamn Etternamn Kjønn Busett Fam. stilling Sivilstand Yrke Fødd år Fødestad Nasjonalitet Trussamf.1563 1 Emil Kristiansen m b Hf g Jordbrug og Tømmerhugst 1864 T N S1564 Hardia Andersen k b Hm g Steller huset og Kreaturen 1864 T N S1565 Karl Johan Emilsen m b S ug Søn 1889 T N S1566 August Kristian Emilsen m b S ug Søn 1891 T N S1567 Martin Kristian Emilsen m b S ug Søn 1895 T N S1568 Anna Karoline Emilsen k b D ug Datter 1895 T N SHilsen Laila Kornstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila Kornstad

Hei, så ikke at Carsten Schanche hadde løst gåten mens jeg skrev. Dette ser jo flott ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.