Gå til innhold
Arkivverket

[#38550] søker etter


Gjest Tom Nordhagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Nordhagen

Jeg søker etter barn fra astrid og nils romskaug de hadde 9 barn jeg har funnet syv av dem og har fått vite at de 2 siste døde tidlig og jeg lurer på om noen vet når de døde jeg har navnene og de er jorunn skal være født mellom 1930 og 1936 og så er det leif mellom 1938 og 1944 de skal være oppvokst på romskaug vestre furnes.Håper noen kan gi meg opplysninger om dette . Hilsen Tom Nordhagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Siden det sikkert er snakk om nålevende når det gjelder dem du spør etter så ville jeg lagt ut min e-postadresse her hvis jeg var deg. Da kan dem som vet noe svare privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Nordhagen

Jeg søker etter barna til Astrid og Nils Romskaug de hadde 9 barn og jeg har funnet 7 men det er 2 stk som døde tidelig som jeg bare har ca år født 1930 1936 navn jorunn og leif som er født ca 1938 1944 de skal være oppvokst på Romskaug vestre i furnes.Hilsen Tom Nordhagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du må legge E-mail adressen din her om du håper på svar. I debatten til DA er det ikke lov til å skrive opplysninger om personer som lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Marit Nyhus

Hvis disse to døde i Ringsaker på begynnelsen av 1950 eller senere kan du ta prøve å ta kontakt med kirkevergen i Ringsaker. De har lagret på data alle begravede i Ringsaker fra ca. 1950. Mailadresse dit er post@kirken-ringsaker.noLykke til.Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.