Gå til innhold
Arkivverket

[#38560] Kristian Salomonsen på Husøen, Træna i 1865.


Gjest Arne Solås
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Atter en gang må jeg få si hjertelig takk til deg, Anne Lise! Det er nok ikke så ofte jeg er innom Digitalarkivet nå om våren og om sommeren - det er så mange andre gjøremål som tar det meste av min tid. Høsten og vinteren derimot brukes mye av fritiden til slektsgransking, så kanskje vi kan komme tilbake til denne slekten da? Uansett, jeg setter umåtelig stor pris på alt arbeidet du har gjort for meg.Med vennlig hilsen Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja når høsten og vinteren kommer så har du kanskje også funnet ut noe mer selv også om denne slekten, og vi kan vel si det slik at hvis du trenger hjelp så hjelper jeg så gjerne da også. Da kan du jo ta opp dette emnet igjen eller lage et nytt hvis du trenger hjelp. Så lenge jeg er her i Sandnessjøen holder jeg på med slektsforskning ganske mye, men det blir vel mindre tid til det for meg også iallefall når det gjelder deler av sommeren. Har jo en del å gjøre på egne aner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.