Gå til innhold
Arkivverket

[#38562] Hafslo, barna til Sjur C. Valaker hvor er de ?


Gjest Maybritt Engebrigtsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Maybritt Engebrigtsen

Hei !Det var et tidl. innlegg som fikk meg til å stusse . Anna Torstensdotter (Hæreid), fødd i Årdal 28.1.1837, døydde som gardbrukarenkje i Solvorn, Hafslo 6.12.1907. Ho gifte seg i Hafslo 16.7.1877 med gardbrukar Sjur Christenson Walaker (Neset) (1826-1881). Denne huslyden med Anna sine tre born, Jørgen, Martin og Sigrid, vert omskrivne i Gards- og Ættesoga for Luster kommune,Det jeg stusser over er Anna tostendt. giftet seg med Sjur Christenson Valaker.Hun hadde barna 1.Jørgen Jens f 1863 u sønn, far var Sjur Jens fra Årdal.De to andre barna Marthin og Sigri, var de Sjur C. Valaker sine ?Når er de født og hvor ble de av ??Mvh. Maybritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ser at fødslene er komne på plass og kan leggja til at:* Martin Walaker (1872-1952), var gift og budde på Skagen i Luster (omskriven i Luster, bd. I). Han og kona fekk åtte born og har mykje etterslekt som i all hovudsak framleis lever og difor ikkje kan omskrivast i Digitalarkivet!* Sigrid Walaker Johannessen (1878-1973), var gift og budde i Høyanger (vert etter planen omskrivi i Luster, bd. 11). Ogso ho fekk åtte born og har mykje etterslekt, som likeins er i live!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maybritt Engebrigtsen

Hei !Tusen takk ! Er det mulig å få navne på barna ?Da tenkte bare å få det på mail, til privat bruk ?Ellers så stusser jeg over at valaker/walaker ikke står oppført i gårdsreg. ??Mvh Maybritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.